ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

خرید رب گوجه اسپتیک

خرید رب گوجه اسپتیک یک انتخاب با‌کیفیت با ماندگاری طولانی مدت بدون نیاز به نگهداری در سردخانه و یخچال است.

رب گوجه اسپتیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صنایع غذایی و تولید انواع کنسرویجات است. این نوع رب، به دلیل فرآیند تولید ویژه‌ای که در شرایط کاملاً استریل و در یک محیط خلاء با دمای کمتر و در حدود 65 تا 70 درجه سانتیگراد تولید می‌شود، بدون نیاز به مواد نگهدارنده شیمیایی ماندگاری طولانی دارد. این رب در زمان تولید در داخل کیسه‌های مخصوص اسپتیک بسته‌بندی می‌شود.

اگر قصد خرید رب گوجه اسپتیک را دارید، در این مقاله نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

صادرات رب اسپتیک

خرید رب گوجه اسپتیک

چرا رب گوجه اسپتیک انتخاب مناسبی است؟

رب گوجه اسپتیک با استفاده از فرآیند حرارت‌دهی سریع و در محیط خلاء و بسته‌بندی در شرایط استریل تولید می‌شود. تولید رب گوجه‌ فرنگی با این روش باعث می‌شود که رب تولیدی طعم،رنگ و مواد مغذی گوجه فرنگی را داشته باشد. از اصلی‌ترین مزیت‌های تولید رب گوجه اسپتیک ماندگار طولانی مدت بین 2 تا 3 سال بدون نیاز به مواد افزودنی و مواد نگهدارنده است. در کنار تمام مزیت‌های این نوع رب تولید شده اصلی‌ترین گزینه برای صادرات در کنار انواع رب قوطی و فله می‌باشد. در واقع دلیل اصلی تولید رب اسپتیک در داخل کشور مزیت صادراتی آن است.

نکات مهم در خرید رب گوجه اسپتیک

  1. کیفیت محصول

برای بالا بودن کیفیت رب اسپتیک تولید شده اینکه از گوجه‌فرنگی‌های

تازه و باکیفیت که رنگ و طعم طبیعی داشته باشند بسیار مهم است.

برای این موضوع بازرسی و کنترل کیفیت گوجه‌فرنگی‌های ورودی به خط تولید کارخانه با دقت انجام شود. ورود ناخالصی، گوجه‌های کال و نرسیده و کپک زدن باعث افت کیفیت و ظاهر رب تولید شده می‌شود.

ماندگاری

بدلیل نحوه بسته‌بندی رب اسپتیک در کیسه‌های مخصوص و همچنین شرایط خلاء و استریل ماندگار محصول افزایش می‌یابد. مهم‌ترین ویژگی رب اسپتیک قابلیت نگهداری طولانی مدت در خارج از محیط سردخانه و در محیط طبیعی بیرون است. لذا گزینه بسیار مناسب برای خرید عمده و نگهداری طولانی مدت است.

  1. برند معتبر

هنگام سفارش خرید رب گوجه اسپتیک، حتماً به برند محصول توجه کنید.

برندهای معتبر بواسطه اعتبار چندین ساله خود بالاترین استاداردهای بهداشتی و کیفیتی را رعایت می‌کنند و تضمین کننده کیفیت محصول خود هستند.

  1. شاخص بریکس و رنگ رب گوجه‌فرنگی

از مهمترین شاخصه‌های دیگر رب اسپتیک عدد بریکس است. معمولا رب اسپتیک با بریکس 36-38 تولید و بسته‌بندی میشود. در واقع بریکس به عنوان عیار رب گوجه‌فرنگی شناخته میشود. هرچه بریکس بالا باشد در نتیجه غلظت و قیمت تمام شده محصول افزایش می‌یابد. رب گوجه‌فرنگی با توجه عدد بریکس قیمت گذاری میشود.

در کنار بریکس عدد رنگ نیز در هنگام قیمت‌گذاری پرسیده میشود. عدد رنگ مورد قبول برای رب اسپتیک حداقل 2 است و بهترین حالت آن عدد رنگ 2.2 می‌باشد.

  1. قیمت و خرید عمده

قیمت رب گوجه اسپتیک به دلیل پیچیدگی و تکنولوژی بالا در فرآیند تولید و بسته‌بندی خاص آن نسبت به نوع فله قیمت بالاتری دارد. لذا سفارش خرید و فروش برای این نوع از رب گوجه فرنگی به صورت عمده صورت می‌گیرد. بسته‌بندی اسپتیک ماندگاری بالای این نوع رب را بدون نیاز به سرخانه و یخچال تضمین میکند.

قیمت گذاری رب اسپتیک بر اساس بریکس تعیین می‌شود.

رب فله

رب گوجه فله و اسپتیک

کاربردهای رب گوجه اسپتیک

رب اسپتیک مخصوص صادرات است و میتوان ادعا کرد که صرفا جهت صادرات تولید می‌شود. با توجه به تولید عمده و مازاد مصرف این نوع رب گوجه‌فرنگی(رب اسپتیک) برای صادرات بسیار مقرون به صرفه است.

کشورهای وارد کننده این چاشنی غذایی از آن برای تولید مواد غذایی کنسروی در صنایع بسته‌بندی استفاده می‌کنند. در مقابل صنایع داخلی رب فله را جهت تولیدات خود مصرف می‌کنند.

نتیجه‌گیری

خرید و فروش رب گوجه فرنگی اسپتیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای تامین و فروش این محصول در حجم و تناژ بالا است. این نوع محصول با توجه فرآیند تولید اسپتیک که در شرایط خلاء و استریل تولید می شود ماندگاری بالایی دارد. اصلی‌ترین ویژگی این محصول نگهداری طولانی مدت بدون نیاز به سردخانه و یخچال در محیط طبیعی است.

نوع بسته‌بندی و نگهداری رب اسپتیک باعث حفظ کیفیت و طعم طبیعی محصول میشود. لذا گزینه اصلی برای صادرات است.

قیمت دهی برای رب اسپتیک معمولا بر اساس بریکس است و مقدار آن بین 36تا 38 است. از بین انواع رب موجود در بازار نسبت به سایر رب‌ها قیمت بالاتری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

09113681375