ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی

فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی این محصول را در تناژهای بالا‌و برای مقاصد مصرف داخلی‌و صادرات به کشورهای مختلف عرضه می‌کنند.

بازار فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی

رب‌گوجه یکی از محصولات پرمصرف غذایی که به عنوان یک چاشنی طعم‌و رنگ دهنده در کنار خیلی از خوراکی‌ها در آشپزخانه‌ها‌و رستوران‌‌ها استفاده می‌شود. لذا بازار خرید‌و فروش این محصول در بازارهای داخلی‌و خارجی می‌تواند یک فرصت طلایی برای فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی و فعالین در حوزه مواد غذایی باشد.

رب‌گوجه‌فرنگی تقریبا در تمام فصول سال در نقاط مختلف کشور ایران به جهت تنوع آب‌وهوایی در دسترس است.لذا فروشندگان‌و تامین‌کنندگان عمده این محصول در نقاط مختلف کشور در زمینه تجارت‌و خریدوفروش آن فعالیت می‌کنند.

مجموعه بازرگانی اکین مفتخر است تا در کنار سایر تجارو فعالین این حوزه از صنعت مواد غذایی به صورت ویژه‌تر در حوزه بازار رب‌گوجه‌فرنگی فعالیت دارد. فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی و خریداران محترم می‌توانند جهت همکاری با مجموعه بازرگانی اکین در ارتباط باشند.

فروشندگان عمده رب گوجه

فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی

فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی در مجموعه بازرگانی اکین به صورت فله‌و بسته‌بندی‌های قوطی فلزی‌و شیشه‌ای انجام می‌شود. رب‌گوجه‌فرنگی فله نیز به صورت اسپتیک‌و معمولی موجود می‌باشد.

رب‌گوجه‌فرنگی فله معمولا جهت مصارف داخلی در کارخانجات کنسروسازی‌و سس‌و غیره مصرف می‌شود‌و بايستي حتما در سردخانه نگهداری شود تا دچار کپک‌زدگی‌و آلودگی میکروبی نشود.

رب گوجه‌فرنگی با بسته‌بندی اسپتیک مخصوص صادرات است‌. بهترین مزیت این نوع بسته‌بندی موادغذایی قابلیت حفظ و نگهداری در دمای محیط بدون احتیاج به سردخانه یا یخچال است.

رب گوجه اسپتک مخصوص صادرات

رب گوجه فله مخصوص مصرف داخی

رب گوجه قوطی

رب‌گوجه‌فرنگی به صورت قوطی‌های فلزی‌و شیشه‌ای در اوزان ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی‌و بزرگتر و همچنین به صورت سفارش‌گیری در مجموعه بازرگانی اکین قابل تامین است.

رب اسپتیک‌و فله

رب اسپتک‌و فله در بسته‌بندهای بشکه‌ای ۲۲۰ کیلویی برای بازار داخلی و صادرات همواره موجود می‌باشد.رب فله غیر اسپتیک بیشتر برای مصارف داخلی صنایع غذایی و اسپتیک برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی در بسته‌بندی‌های مورد دلخواه می‌توانند سفارش بدهمد.

صادرات رب‌گوجه در ترم‌های مختلف تجاری(EXW,FOB و…) و در ارتباط خوب با شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌شود.

فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی در مجموعه بازرگانی اکین به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می‌شود.

بازار صادراتی رب فله اسپتیک

بازار صادرات رب‌گوجه‌فرنگی

رب‌گوجه‌فرنگی جزو گروه مواد غذایی در صادرات طبقه‌بندی می‌شود‌و یک محصول درآمدزای ارزی بخصوص برای کشور ایران محسوب می‌شود. تقریبا بیشترین صادرات رب‌گوجه‌فرنگی کشور ایران به کشور روسیه انجام می‌شود.

کشورهای دیگر مثل عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قزاقستان، لبنان،عمان،امارات‌‌و برخی کشورهای اروپایی نیز مقاصد تجارت‌و صادرات رب‌گوجه‌فرنگی هستند.

فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی برای صادرات باید استانداردهای این محصول که مورد پذیرش کشور‌های مقصد است را باید رعایت کنند.

صادرات به کشور روسیه

همانطور که در بالا ذکر شد کشور روسیه یکی از مقاصد اصلی برای صادرات رب‌گوجه محسوب می‌شود.خریداران روس نسبت به مواد غذایی‌و استانداردهای آن بسیار حساس هستند. این استاندارد از سوی سازمان غذا‌و داروی ایران صادر می‌شود.

برای ارسال کالا به این کشور می‌توان از طریق مرز آبی‌و حمل‌ونقل زمینی‌و ریلی‌و یا هوایی نیز استفاده کرد. معمولا نحوه حمل‌و ارسال کالا به کشور روسیه با توجه به استانداردهای آن مشخص می‌شود.

بسته‌بندی صادراتی به این کشور به صورت اسپتیک‌و قوطی‌و ساشه نیز انجام می‌شود.

شاخص بسیار مهم در فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی

یکی از شاخص‌های مهم‌و عامل اصلی در تعیین قیمت، بریکس رب‌گوجه‌فرنگی است.بریکس بالا یعنی غلظت بالای رب‌‌و برای رسیدن به بریکس بالا باید مقدار گوجه‌فرنگی بیشتری مصرف شود. مثلا برای تهیه ۱۰ تن رب با بریکس ۳۸ به میزان حدودا ۷۰ تن گوجه‌فرنگی رسیده مورد نیاز است.

فروش عمده رب‌گوجه‌فرنگی در بازرگانی اکین

فروش‌و تامین رب‌گوجه‌فرنگی در بازرگانی اکین مطابق آنالیز استاندارد جهانی‌و منطبق با استانداردهای سازمان غذا‌و دارو انجام می‌شود. همچنین فروش‌و تامین رب با بریکس و آنالیز رنگ موردنظر خریداران قابل ارائه است.

فروشندگان عمده رب گوجه فرنگی‌و خریداران محترم جهت مصرف‌و ‌تامین در صنایع داخلی‌و صادرات رب‌گوجه‌فرنگی مستقیما از درب کارخانه می‌توانند با ما در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =

09113681375