ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

قیمت رب گوجه امروز

قیمت رب گوجه امروز با توجه به نوع بسته‌بندی( قوطی،فله و اسپتیک)و میزان حجم عرضه‌و تقاضا می‌تواند متغیر باشد. از عوامل اصلی در تعیین قیمت رب‌گوجه‌‌فرنگی که بستگی به خود کیفیت رب دارد عدد بریکس(میزان غلظت) آن است. هرچه بریکس بالاتر یعنی غلظت بالاتر‌و در نتیجه قیمت نهای محصول نیز بالا خواهد بود.

از عوامل دیگر نیز که در قیمت و کیفیت تاثیر گذار هستند می‌توان به عدد رنگ، اعتبار برند و نحوه‌ بسته‌بندی ذکر کرد.

جهت کسب اطلاع از قیمت رب گوجه فرنگی با ما تماس بگیرید.

بازرگانی اکین  

شماره تماس    ۰۹۱۱۳۶۸۱۳۷۵

ایمیل:                     ekeintrade@gmail.com

آدر سایت اینترنتی www.ekeintrade.com 

قیمت رب صنعتی و خانگی

قیمت رب خانگی اغلب بالاتر از قیمت کارخانه‌ای می‌باشد. این موضوع بدلیل غلظت‌و قوام بالای رب محلی نسبت به نوع صنعتی آن است. البته فرهنگ ما ایرانی‌ها هم بیشتر طالب محصولات محلی‌و خانگی است. در هرجا اگر دو محصول مشابه وجود داشته باشد عرف جامعه به سمت انتخاب محصول خانگی‌و محلی می‌باشد، هرچند که قیمت آن نیز بالاتر باشد.

محتویات رب گوجه‌‌فرنگی

پرسش بسیار مهم در تولید رب گوجه‌فرنگی محتویات داخلی‌و نهایی آن است. همانطور که تقریبا همه می‌دانیم ترکیب اصلی رب، گوجه‌فرنگی رسیده‌و قرمز رنگ است‌و ماده دیگری غیر از آن در تولید رب استفاده نمی‌شود.

در تولید خانگی‌و صنعتی این محصول برای نگهداری بیشتر‌و طولانی مدت فقط به میزان ۱تا ۲ درصد وزنی به آن نمک اضافه می‌شود.

اینکه فکر شود در ترکیب رب‌های کارخانه‌ای از مواد افزودنی استفاده می‌شود تلقی چندان درستی نیست. در واقع علت اصلی ماندگاری رب‌های صنعتی نحوه بسته‌بندی‌و کنسروسازی آنها است.

در واقع کنسرو کردن محصولات غذایی یکی از دستاوردهای بسیار مهم بشر در طول سالیان گذشته است که تحولی عظیم در تولیدو نگهداری مواد غذایی ایجاد کرده است.

اغلب حساسیت بر روی رب گوجه کارخانه‌ای چه از طرف تولید کننده در ارائه محصول با کیفیت‌و هم نظارت ارگان‌های ذیربط باعث می‌شود اغلب محصول با کیفیت‌و بدون مواد افزودنی تولید‌و روانه بازار شود.

بسته‌بندی رب‌گوجه

رب‌گوجه‌‌فرنگی در بسته‌بندی‌های قوطی، فله و اسپتیک عرضه می‌شود.

بسته‌بندی قوطی رب‌گوجه‌فرنگی

قوطی‌رب گوجه‌فرنگی به دو صورت فلزی‌و شیشه‌ای در کارخانجات بسته‌بندی شده‌و به بازار عرضه می‌شود. کارخانجات با توجه به سفارش مشتری‌و تقاضای بازار عمل کنسرو‌سازی را انجام می‌دهند.

بسته‌بندی شیشه‌ای

ظروف شیشه‌ای یکی از معمول‌ترین نوع بسته‌بندی در صنعت مواد غذایی‌و انواع محصولات آرایشی‌و خوراکی برای نگهداری بهترو طولانی مدت آنها است. یکی از بهترین نوع بسته‌بندی همین ظروف شیشه‌ای است.

خرید فروش رب قوطی

ظروف شیشه‌ای به جهت شفافیت آن به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا محتویات داخل آن را ببینند و در انتخاب محصول قضاوت بهتری داشته باشند.از نظر زیست‌محیطی نیز ظروف شیشه‌ای قابلیت بازیافت را دارند.

برخی مزایای ظروف شیشه‌ای

از نظر سلامت‌و بهداشتی بودن بهترین هستند.

با مواد غذایی محتوی آن وارد واکنش شیمیایی نمی‌شود.

کیفیت‌و خواص اولیه مواد غذایی را حفظ می‌کنند.

خود ظروف شیشه قابلیت بازیافت‌و برگشت به چرخه تولید را دارد.

ظروف شیشه‌ای قابلیت شستشو و استفاده مجدد دارد.

قوطی فلزی رب گوجه فرنگی

استفاده از قوطی‌های فلزی یکی از پرکاربردترین بسته‌بندی‌ها در صنعت رب‌گوجه فرنگی است. قوطی فلزی با توجه به مزایایی که دارد اغلب مورد تایید کارشناسان صنعت غذایی است.

فروش رب قوطی

قوطی‌های فلزی از مقاومت بالایی برخوردار هستند‌و از آسیب دیدن محصول به هنگام جابجایی‌و حمل‌ونقل جلوگیری می‌کنند. همچنین در روند کنسروسازی که نیاز به حرارات بالایی می‌باشد استفاده از قوطی‌های فلزی ارجحیت دارد.

بسته‌بندی فله رب گوجه‌فرنگی

بخشی از فرایند تولید نهایی کارخانجات رب گوجه فرنگی به بسته‌بندی فله این محصول در داخل بشکه‌های ۲۲۰ کیلویی اختصاص می‌یابد. بشکه‌های فله رب گوجه برای تهیه رب قوطی فلزی‌و شیشه‌ای‌و همچنین انواع سس‌‌های گوجه‌فرنگی‌و ساشه استفاده می‌شود.

قیمت رب گوجه امروز

نکته بسیار مهم در خصوص رب فله بشکه‌ای این است که پس از خروج از خط تولید نهایی کارخانه‌و خنک‌شدن حتما باید به سردخانه انتقال داده‌شود تا از آلودگی‌و کپک‌زدن رب جلوگیری شود.

بسته‌بندی اسپتیک رب گوجه

اسپتیک یکی از اصلی‌ترین تولیدات در خط تولید کارخانه‌های رب گوجه‌فرنگی است. رب تولیدی در داخل کیسه‌های مخصوص اسپتیک که در داخل بشکه‌های ۲۲۰ کیلویی قراردارند بسته‌بندی می‌شود.

قیمت رب گوجه روز

پرکردن رب در داخل کیسه‌های مخصوص اسپتیک در محیط استریل‌و خلاء انجام می‌شود‌و امکان نفوذ میکروب‌و آلودگی به داخل آن وجود ندارد. به خاطر همین ویژگی مهم، رب اسپتیک برای نگهداری طولانی مدت نیازی به سردخانه و یخچال ندارد.

رب اسپتیک با غلظت بالا تولید می‌شود و بریکس آن در حدود ۳۶ است.

صادرات رب گوجه فله به صورت اسپتیک انجام می‌شود و رب اسپتیک مخصوص صادرات تولید می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش بازرگانی اکین تماس بگیرید.

شماره تماس  09113681375

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

09113681375