ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

فروش رب فله

فروش رب فله در بسته‌بندی‌های بشکه‌ای با اوزان حدودا ۲۳۰ کیلویی انجام می‌شود. در برخی موارد نیز عنوان فله در کنار رب اسپتیک نیز آورده می‌شود.

شما میتوانید بهترین و با‌کیفیت‌ترین رب‌گوجه فرنگی فله را به طور مستقیم از بازرگانی اکین سفارش دهید. این شرکت مفتخر است که به طور تخصصی در بازار عمده رب‌گوجه‌فرنگی فعالیت می‌کند.

محصولات بازرگانی اکین

در کنار خریدوفروش رب فله، رب اسپتیک‌و انواع رب‌های قوطی فلزی‌و شیشه از محصولات این شرکت است.

رب‌ فله استاندارد جهت فروش‌و عرضه برای کارخانجات‌و خطوط بسته‌بندی‌و همچنین تولید انواع سس‌ها‌و سایر مواد غذایی کنسروی آماده ارائه می‌باشد.

تولید رب گوجه‌فرنگی فله‌ای

این نوع رب ابتدا درون بشکه‌های بزرگ حدودا ۲۳۰ کیلویی در خط تولید نهایی کارخانجات بسته‌بندی شده‌و سپس در فصول مختلف آماده قوطی‌ریزی‌و فروش عمده به بازار می‌شوند.

در واقع رب فله از تولیدات اصلی کارخانجات صنعتی می‌باشد که در نهایت با برند خود کارخانه‌و یا برای شرکت‌ها‌و برندهای مختلف با نام آنها به بازار مصرف ارائه می‌شوند.

قیمت‌گذاری رب فله

مهم‌ترین عامل در قیمت‌گذاری رب فله بریکس( عدد غلظت رب‌گوجه‌فرنگی) است.البته در فصول مختلف سال نیز با توجه با بازارعرضه‌و تقاضای این محصول قیمت متفاوت خواهد بود.

در مقایسه با رب اسپتیک رب فله قیمت پایین‌تری دارد چونکه هزینه تولید نوع فله نسبت به اسپتیک در کارخانه کم‌تر است.

رب اسپتیک به صورت خالص‌و فاقد هرگونه نمک است. در حالی که رب فله در ترکیب آن به میزان مجاز نمک وجود دارد.

بسیاری از کارخانجات صنعتی تولید رب در فصول برداشت محصول با توجه به حجم بالای ‌گوجه فرنگی بیشتر تمرکز خود را به تولید فله این محصول قرار می‌دهند. سپس در فصول مختلف با توجه به نیاز بازار به صورت عمده یا بسته‌بندی در قوطی‌های فلزی‌و شیشه‌ای عرضه می‌کنند.

متقاضیان رب فله چه کسانی هستند؟

بیشتر متقاضیان خرید رب فله خطوط بسته‌بندی داخلی و همچنین صنایع تولید موادغذایی کنسروی هستند.

رب فله برای نگهداری نیازمند سردخانه می‌باشد. به همین جهت برای جابجایی‌و حمل‌ونقل آن بایستی از ماشین‌های یخچال‌دار استفاده شود.

سفارش صادراتی رب فله

نگهداری در سردخانه‌و حمل‌ونقل رب فله از اصلی‌ترین چالش‌های آن است. اگر رب فله برای سفارش صادرات باشد با توجه به مسائل گمرکی‌و موضوعات مرتبط از شرایط کاملا آگاه باشد‌و سپس اقدام به صادرات کنید. در غیر اینصورت ممکن است به دلیل عدم نگهداری در سردخانه به محصول خسارت وارد شود.

در نتیجه مهم‌ترین موضوع در صادرات رب‌فله در اختیار داشتن کانتینرهای دارای سردخانه است.

اگر تجربه کافی در خصوص صادرات رب فله ندارید بهتر است که با مشتری تحویل درب کارخانه قرارداد ببندید.

رب اسپتیک بهتر است یا رب فله؟

رب اسپتیک‌و فله در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشند قطعا فرقی با یکدیگر از نظر طعم،مزه‌و استفاده در طبخ غذا نخواهند داشت.

عدد بریکس رب فله نسبت به اسپتیک پایین‌تر است.( بریکس اسپتیک ۳۶ و بالاتر و فله در محدوده ۳۰ است.)

نگهداری نوع اسپتیک با توجه به نوع‌و شرایط بسته‌بندی راحت‌تر بوده‌و انبارداري آن بدون نیاز سردخانه از مزیت‌های بسیار مهم است. لذا با توجه به نیاز تکنولوژی بالا در تولید‌و بسته‌بندی نوع اسپتیک قیمت تمام شده آن نسبت به فله بالا‌تر خواهد بود.

استفاده از رب فله با توجه‌به قیمت پایین‌تر نسبت به اسپتیک‌و شرایط حمل‌ونقل راحت در داخل کشور، برای صنایع داخلی مقرون به‌صرفه است که از رب‌گوجه‌فرنگی فله استفاده کنند.

رب فله را چگونه تهیه کنیم؟

بیشتر کارخانجات صنعتی رب فله را نیز تولید می‌کنند تا در فصول مختلف سال برای بسته‌بندی‌و فروش عمده به سایر شرکت‌ها موجود داشته باشند. از آنجائیکه نگهداری رب فله‌به سردخانه نیاز دارد، تجهیز بودن آن به سیستم سردخانه بسیار مهم است تا محصول تولید‌شده برای جلوگیری از کپک‌زدن در سردخانه نگهداری شود.

شما میتوانید جهت تهیه رب فله و اسپتیک با بازرگانی اکین در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

09113681375