ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

 

قیمت رب گوجه اسپتیک

قیمت رب گوجه اسپتیک بستگی به عدد بریکس و عدد رنگ دارد و همچنین به شرایط بازار داخلی و خارجی نیز وابسته است. به جهت صادراتی بودن این محصول تابع شرایط صادراتی و گمرکی نیز است. تصمیات دولتی و سیاست گذاری در بخش‌های مرتبط نیز در برخی موارد بر قیمت موثر می‌باشد.

مثلا اگر قیمت هر بریکس رب اسپتیک 1600 تومان و بریکس آن نیز 36 باشد با ضرب این دو عدد قیمت نهایی بدست می‌آید.(57600 تومان برای هر کیلو رب اسپتیک).

رب گوجه اسپتیک در شرایط خلاء و کاملا استریل تولید و بسته‌بندی می‌شود و می‌توان آن را به دور از سردخانه و یخچال در محیط بیرون برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد.

جهت تهیه عمده رب گوجه اسپتیک با بازرگانی اکین در تماس باشید.

  رب گوجه اسپتیک

رب گوجه اسپتیک محصولی است که در شرایط خلاء و محیط کاملا استریل تهیه و بسته‌بندی میشود. در زمان تهیه این محصول همه اصول استریلیزاسیون باید رعایت شود. تولید آن جنبه صادراتی دارد و در بین فروشندگان و بازرگانان کاملا شناخته شده‌است.

همانطور که قبلا نیز گفته شد از جنبه های مهم این محصول قابلیت نگهداری طولانی مدت است. این موضوع بخصوص در زمان صادرات بسیار کمک کننده است. زیرا ممکن است محصول نهایی تا رسیدن به مقصد دچار چالش‌های مختلفی شود.

از جمله مهمترین این چالش ها امور گمرکی و مراحل ترخیض در کشور مبداء و مقصد است. لذا قابلیت نگهداری طولانی مدت آن بدون نیاز به سردخانه خیال صادر کنندگان را در این باره آسوده می‌کند.

بسته‌بندی اسپتیک یکی از روش های محبوب و و پرطرفدار برای مواد غذایی است. رب گوجه فرنگی از محصولات شاخص برای بسته‌بندی اسپتیک است. رب گوجه فرنگی به صورت عمده در کارخانجات صنعتی تهبه و تولید میشود. لذا نگهداری از نکات اصلی برای صاحبان این محصول است.

رب گوجه اسپتیک بهترین روش برای نگهداری

از بین نگهداری به صورت اسپتیک و فله، روش اسپتیک بهترین روش است. در نگهداری رب گوجه فرنگی به صورت اسپتک نیازی به سردخانه و بخچال نیست. در این روش میتوان محصول را در محیط معمولی نگهداری کرد. معمولا عمر نگهداری در این روش دوتا سه سال در شرایط محیط طبیعی است. ولی در بسته‌بندی فله رب گوجه باید تا زمان مصرف در سردخانه و یخچال نگهداری شود.

البته کیفیت کیسه‌های اسپتیک نیز در مدت زمان نگهداری و  ماندگاری مهم است.

رب گوجه فرنگی به شرایط نگهداری بسیار حساس است. در صورت عدم نگهداری و بسته‌بندی مناسب این محصول کپک‌زده و فاسد میشود. لذا توجه به نحوه بسته‌بندی و شرایط نگهداری مهم و ضروری به نظر میرسد. برای تحقق این موضوع و نگهداری قطعا بهترین روش بسته‌بندی اسپتیک است.

رعایت اصول فنی و بهداشتی در بسته‌بندی رب گوجه اسپتیک لازم و ضروری است. توجه مشتریان به نوع بسته‌بندی و کیفیت آن از شاخص های مهم برای انتخاب محصول نهایی است. خریدار و فروشنده همواره دوست دارند محصول با کیفیت انتخاب کنند. قطعا رب گوجه اسپتیک یکی از با کیفیت ترین چاشنی‌های غذایی است.

تفاوت‌های رب گوجه اسپتیک

یکی از شاخصه‌های مهم رب گوجه اسپتک غلظت آن است. این محصول دارای غلظت بالایی است و بریکس آن در محدودا 36 تا36 است. این محصول در زمان تولید از خلوص بالایی برخوردار است. همچنین در تهیه و تولید آن از انواع مواد نگهدارنده و نمک و سایر موارد استفاده نمی شود.

رب گوجه اسپتیک را در کیسه‌های مخصوص و ویژه آن بسته‌بندی میکنند. سپس به همراه این کیسه‌های اسپتک در داخل بشکه های حدودا 220 کیلویی فلزی پلمپ میشوند. این نوع بسته‌بندی ضمن حفظ دما و ویژگی‌‌های طبیعی این نوع رب از ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل محصول جلوگیری میکند.

در زمان خرید و سفارش این محصول حتما خوب بررسی شود تا از سالم بودن کیسه های اسپتیک اطمینان حاصل کنید. بعضا در زمان بسته‌بندی ممکن است به دلایل مختلف کیسه اسپتیک آسیب ببینند.

برای خرید رب اسپتیک تضمینی با ما تماس بگیرید.

هدف از تولید رب گوجه اسپتک صادرات این محصول است. این محصول همواره در کشور ایران به صورت عمده تولید میشود. ایران جزو تولید کنندگان برتر رب عمده اسپتیک در جهان و منطقه است. این امر به واسطه کشت گوجه فرنگی در تمام نقاط ایران در فصول مختلف سال است.

رب گوجه اسپتک تولید ایران به کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس و سایر نقاط جهان صادر میشود. لذا در صورت مساعد بودن شرایط صادراتی یکی از گزینه های مناسب و سودآور است.

رب اسپتیک باشه یا فله؟

همانطور که ذکر شد کارخانجات صنعتی رب گوجه، این محصول را به هر دو صورت فله و اسپتک تولید میکنند. مشتریان با توجه به مصرف داخلی یا صادرات این محصول را انتخاب میکنند. رب گوجه اسپتک برای صادرات و نوع فله آن برای مصرف داخلی کاربرد دارد. به همین جهت رب اسپتک غلظت بالایی نسبت به رب فله دارد. بریکس رب اسپتک در محدوده 36-38و رب فله 30-32است. عدد رنگ مورد قبول رب اسپتیک و فله 2-2.2 است.

اینکه بسته‌بندی رب گوجه به صورت اسپتیک باشد یا فله برای مصرف کننده نهایی و آشپز مهم نیست. این موضوع برای صادرکنندگان و واردکنندگان مطرح است. رب اسپتیک برای صادرات و فله برای استفاده در داخل کشور است.

حمل‌و‌نقل و باربری رب اسپتیک با توجه به نحوه تولید آن راحت‌تر است. معمولا کشورهای مقاصد صادراتی نیز استانداردهای رب اسپتیک را مورد پذیرش قرار میدهند.

در کل رب اسپتیک برای صادرات و فله برای استفاده در داخل کشور تولید و عرضه میشود.

بازرگانی اکین به صورت عمده و تخصصی و بسیار قوی روی محصول رب گوجه فرنگی متمرکز است. جهت خرید و فروش به صورت عمده با مجموعه بازرگانی اکین در تماس باشید.

رب اسپتیک
متخصص بازار رب گوجه فرنگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

09113681375