ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

قیمت رب اسپتیک صادراتی

قیمت رب اسپتیک صادراتی بر اساس بریکس و عدد رنگ آن تعیین می‌شود. البته بریکس از اصلی‌ترین فاکتور در تعیین قیمت رب‌گوجه‌فرنگی اسپتیک صادراتی است.

قیمت رب اسپتیک صادراتی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رب اسپتیک

همانطور که در مقدمه توضیح داده‌شد مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت رب اسپتیک بریکس آن می‌باشد.

تحویل محصول در کارخانه فروشنده یا محل مشخص‌شده توسط خریدار مثل بندر یا مقصد صادراتیو … از عوامل دیگر در تعیین قیمت نهایی است.

به این موارد باید هزینه‌های حمل‌و نقل را نیز باید اضافه کرد.بخصوص اگر فاصله بین محل تولیدو مقصد نهایی بیشتر باشد.

نوع پرداخت و همچنین نحوه پرداخت نیز بر قیمت تاثیر گذار است.

میزان سفارش نیز قطعا بر قیمت تاثیر می‌گذارد. هرچقدر تناژ بالا باشدو سفارشات به صورت عمده ثبت شود می‌تواند بر قیمت موثر واقع شود.

نرخ ارز هم یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت رب اسپتیک است. بخصوص اینکه رب گوجه فرنگی یک محصول صادراتی می‌باشد بیشتر تحت تاثیر تغییرات نرخ ارز قرار می‌گیرد.

برندهای معتبر

البته ممکن است که برخی از برندهای معتبرو معروف قیمت بالاتری را روی محصول خود اعمال کنند.

به تمام موارد بالا باید میزان عرضه‌و تقاضا را نیز باید اضافه کرد. قیمت رب‌گوجه‌فرنگی اسپتیک نیز مانند سایر محصولات تاثیرپذیر از میزان عرضه‌و تقاضا در بازار است.

قیمت خرید گوجه فرنگی نیز در قیمت رب تولیدی از آن موثر خواهد بود‌. همانطور که میدانید رب گوجه فرنگی تنها از خود گوجه‌فرنگی درست میشودو هیچ ماده دیگری در تولید آن وجود ندارد. لذا نوسانات‌ بازار گوجه‌فرنگی در زمان برداشت آن بر قیمت نهایی رب می‌تواند تاثیر‌گذار باشد.

قیمت حامل‌های انرژی‌و نیروی کار انسانی نیز یکی دیگر از آیتم‌های تاثیرگذار بر قیمت است.

خوب از آنجائیکه در کشور ایران قیمت‌های حامل‌های انرژی و نیروی کار تقریبا نسبت به سایر کشورهای منطقه پایین‌تر است در نتیجه قیمت نهایی رب تولید نیز کمتر خواهد بود.

در نتیجه خیلی به صرفه‌تر خواهد بود محصولی که با ارزش ریالی تولید می‌شود به قیمت دلاری فروخته شود.

بسته‌بندی فله رب اسپتیک

از آنجائیکه رب‌گوجه‌فرنگی اسپتیک به صورت فله‌و در درون بشکه‌های ۲۲۰ کیلویی قرار داده‌می‌شود، لذا قیمت آن نسبت به سایر رب‌های قوطی ارزان‌تر خواهد بود. قابل ذکر است که این مقایسه زمانی درست است که محتویات از نظر بریکس‌و عدد رنگ‌و غیره یکسان باشند.

نحوه کاهش قیمت تمام شده محصول

بهینه‌سازی در روند تولیدو استفاده از انرژی، دقت در استفاده از گوجه‌فرنگی‌های رسیده و باکیفیت و همچنین بالابردن ظرفیت خط تولید با استفاده از تجهیزات مدرن می‌تواند در کاهش قیمت تمام شده محصول موثر باشند.

برندسازی

برندسازی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمینه تبلیغات‌و بازاریابی هر محصولی است. رب‌گوجه‌فرنگی نیز از این موضوع مستثنی نبوده‌و اغلب به برندهای خود چه در بازار داخل و خارج شناخته می‌شوند.

برخی برندهای مشهور رب‌گوجه‌فرنگی قیمت بالاتری در بازار دارندو این موضوع حاصل سال‌ها تبلغ‌و برندسازی آنها و همچنین تولیدات باکیفت می‌باشد.

سیاست‌های دولتی

سیاست و خط‌مشی‌های دولتی و قوانین و ضوابط در کشورهای مبداو مقصدو روابط تجاری بین کشورها بر صادرات و قیمت نهایی رب‌گوجه‌فرنگی تاثیرگذار است.

برای مثال در زمانی که اجازه صادرات گوجه‌فرنگی داده می‌شود و محدودیتی در قبال آن تعیین نمی‌شود قیمت گوجه‌فرنگی در بازار افزایش می‌یابد. با افزایش قیمت گوجه‌فرنگی قیمت رب نهایی برای تولیدکننده گران‌تر درمی‌آید.

عوارض‌و مسائل مربوط به گمرک

تعرفه‌های گمرکی‌و عوامل مرتبط با آن بر قیمت محصول در زمان صادرات آن قطعا موثر خواهد بود. در برخی موارد گمرک ایران برای صادرات‌و بسته‌بندی انواع رب‌گوجه‌فرنگی محدودیت‌هایی را الزام می‌کند. لذا برای صادرکنندگان‌و فعالان در این حوزه اطلاع‌و آشنایی با آنها ضروری است.

جهت کسب قیمت اسپتیک صادراتی با ما تماس بگیرید.

بازرگانی اکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

09113681375