ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

"</p

فروش رب گوجه فرنگی عمده

فروش رب گوجه فرنگی عمده با توجه به تولید این فراورده از گوجه فرنگی به واسطه چهار فصل بودن کشور ایران و دسترسی به آن، همواره مورد توجه تجار و شرکت های بازرگانی می باشد.

تولید رب گوجه فرنگی بشکه‌ای

ایران جزو ده کشور برتر در تولید رب گوجه فرنگی می باشد. و از آنجائیکه در تمام نقاط ایران در فصول مختلف سال گوجه فرنگی کشت و برداشت میشود در تمام نقاط کشور کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی با برندهای مختلف در حال تولید این محصول خوش رنگ با کیفیت های مطلوب هستند. به جهت همین کیفیت و تولید فراون ایران یک از صادر کنندگان رب گوجه فرنگی می باشد.

قابل ذکر است که محصول رب گوجه فرنگی به صورت فله و اسپتیک جهت بسته‌بندی و فروش در بازار داخل استفاده میشود. محصولی که به صورت اسپتیک بسته‌بندی میشود دارای ماندگاری بالا در محیط طبیعی است و یکی از گزینه‌های اصلی صادراتی می‌باشد.

 رب گوجه فرنگی معمولا به صورت اسپتیک صادر میشود.

رب گوجه فرنگی اسپتیک

اسپتیک به فرآیندی گفته میشود که طی آن محصول غذایی به روشی بسته‌بندی میشود تا نیازی به نگهداری در یخچال و سردخانه نداشته‌باشد.

در صورتی که مواد غذایی در معرض محیط باز قرار بگیرند و در شرایط مساعد و مناسب نگهداری نشوند به سرعت فاسد‌شده و دیگر قابل استفاده نخواهند‌بود. لذا بسته‌بندی مواد غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.در بین آنها یکی از حساس‌ترین مواد غذایی رب گوجه فرنگی است. رب گوجه فرنگی در صورت عدم بسته‌بندی و شرایط نگهداری مناسب به سرعت شروع به کپک‌زدن میکند.

بهترین روش نگهداری رب گوجه فرنگی بسته‌بندی اسپتیک است.

نگهداری رب گوجه

فرآیند اسپتیک رب گوجه فرنگی شامل سه مرحله است:

اول استریلیزاسیون حرارتی خود رب گوجه فرنگی انجام می شود.  دوم استریلیزاسیون بسته‌بندی رب گوجه فرنگی صورت می‌گیرد.  سوم نیز فرایندهایی برای حفظ استرلیزه در زمان بسته‌بندی رب گوجه فرنگی انجام می‌گردد.

امروزه بسته‌بندی علاوه بر فروشندگان برای مصرف کنندگان نیز اهمیت دارد. رب گوجه فرنگی نیز باید به صورت کاملا اصولی و با حفظ استریلیزاسیون بسته‌بندی و نگهداری شود. لذا اسپتیک رب گوجه فرنگی برای نگهداری آن بسیار مهم و از نکات اصلی در خصوص این محصول غذایی است. و به همین جهت رب گوجه فرنگی اسپتیک امروزه در تمام نقاط طرفداران زیادی دارد.

مزایای بسته‌بندی اسپتیک

رب گوجه فرنگی وقتی به صورت اسپتیک بسته‌بندی میشود میزان ماندگاری آن افزایش می‌یابد و از فاسد شدن رب گوجه فرنگی جلوگیری میکند و میتوان آن را خارج از سردخانه نگهداری کرد. در حالی که رب گوجه فرنگی که به صورت فله‌ای است باید در سردخانه نگهداری شود. یکی از مواردی که باعث محبوبیت بیشتر رب گوجه فرنگی اسپتیک میشود جنبه صادراتی آن است.

یکی از مزایای دیگر بسته‌بندی اسپتیک رب گوجه فرنگی حفاظت فیزیکی آن است. در زمان حمل‌و‌نقل از حیف‌و‌میل شدن آن جلوگیری میشود. همچنین این نوع بسته‌بندی از ورود آلودگی و مواد مخرب و غیره به داخل محصول جلوگیری میکند و باعث افزایش طول عمر رب گوجه فرنگی تا زمان رسیدن به مقصد میشود. به همین دلیل است که رب گوجه فرنگی اسپتیک به صورت صادراتی است.

معمولا تمامی صادر کنندگان از رب گوجه فرنگی اسپتیک استفاده میکنند. رب گوجه فرنگی اسپتیک با رعایت کلیه اصول استریلیزاسیون بسته‌بندی و بیشتر مصارف صادراتی دارد.

با توجه به اینکه رب گوجه فرنگی اسپتیک بیشتر مصرف صادراتی دارد در نتیجه کیفیت آن نیز بسیار مهم است. لذا همواره باید با کیفیت بالا به مشتریان ارائه شود. همچنین از گوجه فرنگی‌های تازه و رسیده و با کیفیت برای تولید رب گوجه فرنگی اسپتیک استفاده شود تا محصول تولید‌شده داری طعم، رنگ ایده آل و سایر خصوصیات یک رب گوجه فرنگی صادراتی را داشته‌باشد.

موارد مهم در خصوص رب گوجه فرنگی اسپتیک

رب گوجه فرنگی اسپتیک کاملا خالص بوده و از غلظت بالایی برخوردار است. همچنین در تولید رب گوجه فرنگی اسپتیک از نمک و مواد نگهدارنده استفاده نمیشود. به دلیل خلوص بالای ترکیبات تشکیل‌دهنده در نتیجه رب گوجه فرنگی اسپتیک کیفیت بسیار بالایی دارد.

رب گوجه فرنگی به صورت های مختلف در ظروف شیشه‌ای، پلاستیکی،فلزی و غیره بسته‌بندی و ارائه میشود. در حالی که رب گوجه فرنگی اسپتیک در کیسه‌های مختلف بسته‌بندی‌شده و در داخل بشکه‌های فلزی قرار داده‌میشود. این نوع بسته‌بندی ماندگاری رب گوجه فرنگی را بالا برده و از ورود هر گونه آلودگی به داخل رب گوجه فرنگی جلوگیری میکند. لذا در کنار حفظ خصوصیات فیزیکی رب گوجه فرنگی در شرایط مختلف آب و هوایی امکان صادرات ان نیز به کشورهای مختلف فراهم است.

با توجه با اینکه در کشور ایران در مناطق مختلف در تمام فصول گوجه فرنگی وجود دارد و کارخانه‌های مختلف تولید رب گوجه فرنگی این محصول را به صورت اسپتیک بسته‌بندی میکنند. این موضوع باعث شده که کشور ایران یکی از صادرکنندگان برتر رب گوجه فرنگی اسپتیک در منطقه و جهان باشد. از جمله کشورهایی که به آنها رب گوجه فرنگی اسپتیک صادر میشود میتوان به عراق، روسیه، قطر، لهستان، رومانی، افغانستان، ارمنستان، بلاروس و …اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش عمده این محصول و قیمت های رقابتی و شرایط همکاری با ما در ارتباط باشید.

بازرگانی اکین

www.ekeintrade.com

ekeintrade@gmail.com

09113681375

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 16 =

09113681375