ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

فروش رب گوجه صادراتی

فروش رب گوجه فرنگی صادراتی با کیفیت بالا

رب گوجه فرنگی یکی از محصولات پرطرفدار و پرمصرف در بازارهای جهانی و همچنین از چاشنی‌های پرمصرف در آشپزی است. کیفیت و طعم رب گوجه فرنگی ایرانی به دلیل استفاده از گوجه‌های مرغوب و فرآیند تولید استاندارد، موجب جلب مشتریان خارجی شده و در واقع یکی از منابع درآمد ارزی با ارزش افزوده بالا و معقول است. اگر در جستجوی خرید رب گوجه فرنگی صادراتی با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی هستید، اندکی وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا با مطالعه متن زیر با برخی ویژگی‌های مهم و مزایای محصولات ما آشنا شوید.

فروش رب گوجه صادراتی

ویژگی‌های رب گوجه فرنگی صادراتی

  1. کیفیت بالا و مطلوب

استفاده از گوجه‌فرنگی‌ها تازه‌و مرغوب و فرآوری آنها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته و در نهایت بسته‌بندی بهداشتی و استاندارد منجر به تولید رب گوجه‌‌فرنگی باکیفیت بالا و مطلوب خواهدشد که می‌تواند موجب جلب رضایت مشتریان خارجی شده و صادرات را در این بخش رونق بخشد.

  1. طعم و رنگ طبیعی

رب گوجه با‌کیفیت درای رنگ قرمز طبیعی و پررنگ است که نشانگر استفاده از گوجه‌فرنگی‌های باکیفیت در تولید رب است. برای تولید رب گوجه‌ باکیفیت باید از گوجه‌فرنگی‌های رسیده‌و قرمز استفاده‌شود.

عامل اصلی قرمزی گوجه‌فرنگی لیکوپین موجود در آن است. با فرآوری و پخت درست گوجه‌فرنگی در تولید رب آن، لیکوپین بیشتری آزاد شده‌و رنگ رب نهایی مثل خود گوجه‌فرنگی قرمز خواهد‌بود.

در تولید رب گوجه فرنگی صادراتی باکیفیت نباید از رنگ‌های مصنوعی استفاده شود و رنگ رب باید استخراج شده‌از پخت‌و حرارت‌دهی خود گوجه‌فرنگی باشد.

طعم و مزه رب باید طبیعی بوده به طوری که در کنار طعم ترش و شیرین متعادل باید عطر و بوی طبیعی گوجه‌فرنگی را نیز داشته باشد.

با تغلیظ و کاهش آب گوجه‌ یک چاشنی غذایی خوشمزه و خوش رنگ بدست می‌آید. میزان غلظت رب گوجه‌فرنگی با عدد بریکس سنجیده می‌شود. هر چقدر بریکس رب گوجه بالا باشد در واقع غلظت(میزان مواد جامد معلق در مایع) نیز افزایش می‌یابد.

بریکس رب قوطی موجود در بازار در محدوده 25، رب فله بشکه‌ای در حدود 30 و رب اسپتیک در محدوده 36 تا 38 در بازار عرضه میشود.

  1. ماندگاری طولانی

بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی در یک محیط کاملا بهداشتی و استریل انجام می‌شود و پس از استفاده از روش‌های پییشرفته استریل برای تولید و فرآوری بخصوص در روش اسپتیک ماندگاری محصول افزایش می‌یابد. رب اسپتیک برای نگهداری نیازی به سردخانه و بخچال نداشته و در محیط طبیعی برای مدت دو تا سه سال قابلیت نگهداری دارد.

   فروش رب گوجه‌ صادراتی در مجموعه بازرگانی اکین

جهت خرید و سفارش رب گوجه صادراتی در انواع اسپتیک، فله و بسته‌بندی قوطی میتوانید با مجموعه بازرگانی اکین در تماس باشید. مجموعه بازرگانی اکین مفتخر است که در بازار خرید‌فروش رب‌گوجه‌فرنگی به صورت تخصصی فعالیت دارد و با شناخت انواع مختلف رب گوجه و آشنایی به بازار در کنار شما قرار بگیرد.

همچنین قیمت‌ رقابتی به همراه ارائه محصول باکیفیت و جذب رضایت مشتری از اهداف اصلی مجموعه بازرگانی اکین است.

فروش رب گوجه مخصوص صادرات

بازارهای هدف

رب گوجه‌فرنگی تولیدی در ایران مقاصد صادراتی مختلفی از جمله کشورهای خاورمیانه، اروپا و آسیا دارد. قیمت پایین تمام شده‌این محصول در ایران نسبت به سایر رقبا و همچنین کیفیت بالا و مطلوب باعث رقابت‌پذیری در بازارهای بین‌المللی شده‌است.

چرا رب گوجه فرنگی ایرانی؟

کارخانجات صنعتی مختلف در سراسر ایران همواره به تولید رب گوجه فرنگی ایرانی می‌پردازند و با توجه به تعداد زیاد این کارخانجات در سراسر ایران و تولید رقابتی بین آنها هموار رب گوجه تولید ایران از کیفیت بالایی برخوردار است.

گوجه‌فرنگی در سراسر در چهار فصل تولید می‌شود و رب گوجه‌فرنگی در ایران همواره به وفور جهت فروش و صادرات یافت می‌شود.

کارخانجات رب گوجه در  ایران همواره استانداردهای بهداشتی و کیفی را رعایت می‌کنند و موجب کیفیت بخشی به محصول نهایی می‌شوند.

بسته‌بندی‌های متنوع و باکیفیت و دارا بودن نشان سیب سلامت رب گوجه تولیدی در ایران، همواره برای مشتریان خارجی جذاب می‌باشد.

خرید فروش رب گوجه صادراتی

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه خرید رب گوجه فرنگی در داخل کشور و صادراتی می‌توانید با مجموعه بازرگانی اکین تماس بگیرید. تیم فروش ما آماده‌پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات لازم درباره محصولات و خدمات ما می‌باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

09113681375