ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

صادرات رب اسپتیک

رب اسپتیک یکی از محصولات مهم‌و پرکاربرد در صنایع غذایی است که به دلیل کیفیت بالاو ماندگاری طولانی، بازارهای صادراتی گسترده‌ای دارد. صادرات رب اسپتیک میتواند درآمد ارزی قابل توجهی برای کشور فراهم آورد و نتیجه آن منجر به توسعه اقتصادی و زیرساختی کشور خواهد بود.

خرید فروش رب فله اسپتیک

ویژگی‌های رب اسپتیک

  1. ماندگاری بالا: رب اسپتیک به دلیل فرآیند تولید خاص‌و بسته‌بندی بهداشتی‌و کاملا استریل، ماندگاری طولانی دارد‌و بدون نیاز به مواد نگهدارنده، می‌تواند تا مدت‌ها در شرایط عادی نگهداری شود. برخلاف رب فله که برای نگهداری نیازمند سردخانه است، رب اسپتیک را میتوان در محیط بیرون از سردخانه و در شرایط محیط طبیعی نگهداری کرد.
  2. کیفیت بالا: استفاده از گوجه‌فرنگی‌های تازه و فرآوری شده با دستگاه‌های مدرن و رعایت استانداردهای ویژه، باعث کیفیت بالای رب اسپتیک میشود.
  3. بسته‌بندی بهداشتی: بسته‌بندی اسپتیک در شرایط خلاء و دور از هرگونه آلودگی انجام شده و امکان ورود آلودگی‌و میکروب به داخل رب اسپتیک وجود ندارد. لذا به توجه به موارد ذکر شده محصول نهایی کاملا بهداشتی و سالم خواهد بود.

بازارهای هدف صادراتی

  1. کشورهای خاورمیانه: یکی از بازارهای هدف برای صادرات رب اسپتیک قطعا کشورهای خاورمیانه است. به دلیل نیاز بالای این کشورها به محصولات غذایی با کیفیت، صادرات این محصول به این مناطق بسیار موفق بوده است. این موضوع با توجه به نزدیکی مسافت حمل‌ونقل مقرون به صرفه است.
  2. کشورهای اروپایی: کشورهای اروپایی و بازار مواد غذایی آنها همواره طالب استانداردهای بالای برای محصولات درخواستی هستند. لذا با توجه به کیفیت بالای رب اسپتیک و رعایت استاندارهاو کنترل کیفیت قوی در زمان تولید رب اسپتیک همواره از بازارهای مهم برای صادرات این محصول می‌باشد.
  3. کشورهای آسیایی: کشورهایی مانند چین‌و هند با جمعیت زیادو مصرف بالای مواد غذایی، بازار مناسبی برای صادرات رب گوجه‌فرنگی اسپتیک هستند.

صادرات رب گوجه‌فرنگی به روسیه

صادرات رب‌گوجه‌فرنگی به عراق

فروش رب اسپتیک

مزایای صادرات رب اسپتیک

  1. ارزش افزوده بالا: صادرات رب گوجه‌فرنگی اسپتیک به دلیل فرآیند تولیدو بسته‌بندی پیشرفته، ارزش افزوده بالایی دارد. با توجه به اینکه در تولید رب اسپتیک نیروی کارو انرژی در ایران نسبت به سایر کشورها ارزان‌تر است در نتیجه درآمدزایی بالایی در مقایسه با سایر کشورها دارد.
  2. اشتغال‌زایی: توسعه صادرات این محصول می‌تواند به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در زمینه‌های مختلف تولید، بسته‌بندی،بازرگانی شرکت‌های تجاری و حمل و نقل کمک کند.
  3. توسعه اقتصادی: افزایش صادرات محصولات غذایی مانند رب اسپتیک، به توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی می‌کند.

چالش‌های صادرات رب اسپتیک

  1. رقابت با تولیدکنندگان بین‌المللی: رقابت با تولیدکنندگان معتبر جهانی یکی از چالش‌های مهم صادرات رب اسپتیک است. یکی از کشورهای رقیب در منطقه در تولید رب اسپتیک کشور ترکیه است.
  2. مسائل مربوط به تعرفه‌ها: یکی از چالش‌های بسیار مهم در صادرات‌و واردات مواد غذایی مسائل مربوط به تعرفه های گمرکی می‌باشد. لذا اعمال سیاست‌های مناسب از طرف دولتمردان در زمان‌های مناسب میتواند بر توسعه یا رکود بازارهای صادراتی‌و وارداتی تاثیرگذار باشد. برخی از کشورها تعرفه‌های بالایی برای واردات مواد غذایی اعمال می‌کنند که می‌تواند بر صادرات رب اسپتیک تأثیر بگذارد.
  3. استانداردهای کیفیت: رعایت استانداردهای بین‌المللی کیفیت‌و بهداشت همواره در صادرات مواد غذایی در نظر گرفته شود. این موضوع بخصوص برای کشورهای اروپایی بسیار سخت گیرانه می‌باشد. صادرات گوجه‌فرنگی نیز با توجه به اینکه چاشنی اولیه برای تولید سایر مواد غذایی در صنعت می‌باشد رعایت استانداردها و کیفیت بالا همواره مدنظر بوده است.

نتیجه‌گیری

صادرات رب گوجه فرنگی با توجه به مزایای متعدد آن، می‌تواند نقش مهمی در افزایش درآمدهای ارزی و توسعه اقتصادی کشور ایفا کند. با توجه به کیفیت بالای رب اسپتیک‌و بازارهای هدف متنوع، این محصول می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در بازارهای بین‌المللی پیدا کند.

یکی از مزایای بسیار مهم رب اسپتیک نحوه نگهداری بدون نیاز به سردخانه و یخچال برای طولانی مدت است. این موضوع بویژه حمل‌ونقل این محصول را در مبادی گمرکی بسیار راحت‌تر می‌نمایدو بازرگان با خیال راحت اقدام به صادرات رب اسپتک می‌نماید.

برای موفقیت در صادرات انواع رب گوجه‌فرنگی رعایت استانداردهای بین المللی بسیار مهم‌و ضروری است. کیفیت بالای بسته‌بندی‌و رعایت بهداشت در تمامی مراحل تولید‌و عرضه نیز بسیار قابل توجه است. با توجه به وجود رقبای قوی در این حوزه رعایت تمامی موارد استانداردو بهداشت برای موفقیت نهایی ضروری‌و لازم می‌باشد.

برای کسب قیمت رب اسپتیک با ما تماس بگیرید.

صادرات رب اسپتیک
بازرگانی اکین-بازار رب گوجه‌فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

09113681375