ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

فروش رب گوجه اسپتیک

فروش رب گوجه اسپتیک

فروش رب گوجه اسپتیک جهت صادرات آن یکی از بازارهای پر رونق است. اغلب کارخانجات صنعتی نیز بخشی از تولید خود را به آن اختصاص میدهند. نقطه مقابل رب گوجه اسپتیک معمولا رب گوجه فله است و میتوان گفت فقط جنبه مصرف داخلی دارد.

رب گوجه اسپتیک صرفا جهت صادرات و رب فله برای مصرف داخلی در کارخانجات بسته‌بندی و صنایع وابسته استفاده‌میشود. جایگاه اقتصادی و بازرگانی هر یک از آنها با توجه به نیاز و سفارش دهی مورد توجه فعالان در این حوزه است.

رب اسپتیک در تولید انواع مختلف سس‌ها و تولید سایر مواد غذایی کنسروی و آماده مورد استفاده قرار میگیرد.

رب گوجه فرنگی اسپتیک

یکی از روش های بالا بردن ماندگاری رب گوجه فرنگی تهیه آن به صورت اسپتیک است. همچنین میتوان از روش اسپتیک در نگهداری سایر مواد غذایی نیز استفاده کرد. رب گوجه فرنگی اسپتک را میتوان در فضای خارج از سردخانه و یخچال بدون فاسد شدن برای مدت طولانی نگهداری کرد.

عدد غلظت(بریکس) رب گوجه اسپتیک معمولا بین 36-38 می باشد. در کنار تمام موارد حفظ ویژگی های طبیعی مثل طعم و رنگ را نیز به خصوصیات رب اسپتیک اضافه کرد.

رب گوجه فرنگی اسپتیک به راحتی قابل صادرات است. با توجه به ماندگاری آن برای مدت طولانی در محیط با دمای طبیعی، حمل ونقل و جابجایی بدون نگرانی از فاسد شدن قابل انجام است.

رب گوجه فرنگی اسپتیک ایرانی دارای کیفیت بالا بوده و استانداردهای جهانی را  نیز همواره کسب میکند. به دلیل همین کیفیت و استانداردهای بالا رب گوجه اسپتیک همیشه دارای مشتریان خارجی می باشد.

کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای CIS، حوزه قفقاز، کشورهای آفریقایی و… از مشتریان رب گوجه اسپتیک ایرانی هستند.

 

تهیه رب گوجه اسپتیک

واژه اسپتیک در صنایع غذایی و بسته‌بندی آنها یک نام آشنا و شناخته شده‌است. در واقع اسپتیک به نوع بسته‌بندی مواد غذایی گفته‌میشود. با توجه به اینکه این نوع بسته‌بندی صرفا برای صادرات استفاده میشود رعایت اصول استاندارد بسیار مهم است.

این موضوع زمانی مهم است که کشورهای مبدا صادراتی همواره استانداردهای ویژه‌ای را در خصوص محصول تقاضا میکنند. رب گوجه اسپتک یکی از محصولات پرطرفدار ایرانی جهت صادرات به کشورهای مختلف است.

برای تهیه رب گوجه اسپتیک از از شرایط ویژه و خاص استفاده میشود. از مهمترین آنها استریل بودن شرایط بسته‌بندی و تجهیزات مورد استفاده در آن است. همچنین پر کردن کیسه‌های مخصوص اسپتیک در شرایط خلاء از شاخصه‌های اصلی در تهیه رب گوجه اسپتیک است.

کارخانجات تولید کننده رب گوجه اغلب ترجیح میدهند تا رب گوجه را به صورت اسپتیک تهیه و تولید کنند. چون رب اسپتیک صادراتی و جنبه ارز آوری برای تولید کننده دارد.

برای تولید رب گوجه اسپتیک درجه یک و صادراتی گوجه فرنگی مورد استفاده نیز باید درجه یک باشد. خط تولید کارخانجات از گوجه فرنگی‌های کاملا رسیده و قرمز و با کیفیت برای تولید رب اسپتیک استفاده‌میکنند. با توجه به موارد فوق قیمت رب اسپتیک نسبت به فله بیشتر است.

البته بازار صادرات و میزان درخواست و شرایط مختلف عرضه و تقاضا نیز بر قیمت رب اسپتیک تاثیر گذار است.

شاخصه‌های رب اسپتیک

از شاخص‌های مهم رب اسپتیک میتوان به موارد ذیل اشاره‌کرد:

 

بشکه‌های اسپتیک رب گوجه فرنگی

رب گوجه های اسپتیک را روی پالت‌‌های چوبی و به تعداد 4 عدد روی هر پالت آماده صادرات میکنند. جنس این بشکه‌ها از نوع مرغوب و پلی اتیلن درجه یک و خالص است. بریکس رب‌های اسپتیک بیش از 36 است. کشورهای وارد کننده برای تولید انواع کنسرو ها، سس‌ها و رب‌های بسته‌بندی در صنایع غذایی خود از آن استفاده‌میکنند.

تهیه رب گوجه اسپتیک

در نتیجه میتوان رب گوجه اسپتیک را یکی از مواد پایه اولیه در صنعت غذایی به شمار آورد. معمولا برای استفاده نهایی بریکس رب اسپتیک را تا عدد 25 رقیق میکنند.

از انواع مختلف حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و یا ترکیبی از آنها برای صادرات رب گوجه فرنگی استفاده میشود.

مراحل بسته‌بندی استریل رب اسپتیک

مراحل بسته‌‌بندی استریل و تهیه رب اسپتیک را میتوان به طور خلاصه به شرح ذیل عنوان کرد:

 

بارزترین ویژگی‌های بسته‌بندی رب گوجه اسپتیک میتوان شامل:

بسته‌بندی اسپتیک در صنعت مواد غذایی شامل انواع سخت، نیمه سخت و انعطاف پذیر است. رب گوجه اسپتیک با توجه به شرایط مصرف، فروش و درخواست مشتریان و خریداران به صورت‌های مختلف قابل ارائه است.

جهت خرید و فروش رب اسپتیک با بازرگانی اکین در تماس باشید.

 شماره تماس 09113681375                                           email:ekeintrade@gmail.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =

09113681375