ما در ارائه راه حل های صنعتی پیشرو هستیم.

09113681375

شنبه - پنجشنبه : 08:00 - 17:00

بازرگانی اکین

استان گلستان

آدرس دفتر مرکزی

ایمیل مدیریت

Ekeintrade@gmail.com

صادرات رب گوجه به روسیه

صادرات رب گوجه به روسیه یکی از بازارهای مهم‌و پررونق این چاشنی پرمصرف در صنعت غذایی است. کشور روسیه با توجه‌به روابط خوب‌و استراتژیک با ایران همواره خواهان محصولات ایرانی به ویژه در صنعت غذایی‌و خاصه رب گوجه فرنگی می‌باشد.

دو کشور ایران‌و ترکیه از بزرگترین صادرکنندگان این محصول در منطقه هستند. ولی از لحاظ کیفیتی، گوجه‌فرنگی تولیدی در ایران‌و به تبع آن رب‌گوجه‌فرنگی ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است. لذا همواره کشورهای منطقه‌و بویژه کشور روسیه خواهان رب گوجه‌فرنگی ایرانی هستند.

با توجه به این موضوع صادرات رب گوجه به کشور روسیه همواره مورد توجه تجار ایرانی بوده است.

تامین‌و صادرات رب گوجه فرنگی در مجموعه بازرگانی اکین به طور تخصصی انجام می‌شود و مفتخر هستیم تا در کنار شما دوستان همکاری داشته باشیم.

پایین بودن قیمت تمام شده محصولات اولیه در ایران نسبت به برخی کشورها باعث کاهش قیمت نهایی محصول می‌شود. این به خاطر پایین بودن هزینه‌های مصرف انرژی در تولیدو سیستم حمل‌ونقلی‌و حقوق کارگران است.

 

 

بهترین رب‌گوجه‌فرنگی صادراتی به روسیه

در حال حاضر صادرات رب گوجه‌به روسیه در کشور ایران پررونق است. همانطور که قبلا گفته شد روابط خوب بین دو کشور‌و نیاز کشور روسیه به مواد غذایی‌و امکان تامین آنها از ایران بازار صادراتی این محصول به کشور روسیه را از طرف تجار ایرانی پررونق کرده است.

بهترین صادرات رب گوجه به روسیه، رب با غلظت بالا‌و به صورت اسپتیک است. عامل اصلی در تعیین قیمت نهایی رب‌گوجه فرنگی میزان غلظت‌و به اصطلاح بریکس رب‌گوجه است.

صادرات رب‌گوجه در حالت فله با بسته‌بندی‌های اسپتیک‌و در درون بشکه‌های ۲۲۰ کیلویی انجام می‌شود.

البته در کنار رب اسپتیک، صادرات رب قوطی در اوزان مختلف بنا‌به سفارش مشتری خارجی نیز انجام می‌شود.

سفارش مشتریان روسی جهت رب اسپتیک اغلب برای بریکس‌های ۳۶ تا ۳۸ می‌باشد.

توضیح مختصر در خصوص رب اسپتیک

رب اسپتیک مخصوص صادرات است‌و برای مصارف داخلی صرفه اقتصادی ندارد. در برخی موارد قیمت آن نسبت به نوع فله ۵۰ تا ۶۰ درصد نیز گران‌تر است. رب اسپتیک در شرایط خلاء‌و استریل‌و در درون کیسه‌های مخصوص بسته‌بندی می‌شود. این شرایط بسته‌بندی امکان نگهداری رب اسپتیک بدون نیاز به سردخانه برای مدت دو تا سه سال را فراهم می‌کند.

خرید و فروش رب اسپتیک

صادرات رب گوجه به روسیه
صادرات رب اسپتیک به کشور روسیه

عدم نیاز به سردخانه جهت نگهداری رب اسپتیک در مسیر حمل‌ونقل از مزیت بسیار مهم برای صادرات رب گوجه به روسیه می‌باشد.

چگونگی صادرات رب گوجه به روسیه

صادرات رب گوجه به روسیه عموما با اینکوترمز CFR از بندر آستارا خان صورت می‌پذیرد. علاوه بر این به صورت FOB  (فوب) از بندرهای دریایی شمال کشور مثل انزلی، امیرآباد‌و صورت می‌پذیرد.

برخی نکات در صادرات رب گوجه به روسیه

برای صادرات رب گوجه به روسیه یا هر محصول دیگر اگر به زبان روسی مسلط باشید بسیار ایده‌آل است‌و در غیراینصورت سعی کنید از یک مترجم استفاده کنید.

شناخت از مشتری داشته‌باشید‌و از اعتبار او اطمینان حاصل کنید.

از قوانین‌و استانداردهای موردنیاز محصول صادراتی اطلاعات کافی داشته باشید.

از قوانین‌و ضوابط کشور روسیه‌و امور گمرکی مربوط مطلع باشید‌و در هنگام عقد قرارداد تمام شرایط همکاری را به طور کامل، واضح‌و شفاف مشخص نمایید.

علاوه بر همه این موارد روسیه یک کشور اروپایی است‌و به مانند همه کشورهای اروپایی به کیفیت‌و ارگانیک بودن محصول اهمیت می‌دهد. مطابقت با استانداردها‌و الزامات مصوب شده بوسیله کشور روسیه برای صادرات رب گوجه به روسیه ضروری است. این کشور نسبت به سایر کشورهای منطقه در واردات مواد غذایی از قوانین سخت‌گیرانه‌تری برخوردار است.این موارد می‌تواند از کیفیت گرفته تا رعایت نکات زیست محیطی در تولید‌و شیوه‌های بسته‌بندی‌و غیره باشد.

مهم‌ترین موارد صادرات رب گوجه به روسیه شامل موارد زیر می‌شود

 کیفیت محصول

کشور روسیه خواهان محصولات غذایی باکیفیت است که با استانداردهای بهداشتی و غذایی مطابقت داشته باشد. لذا صادرات رب گوجه به روسیه نیز از موضوع مستثنی نمی باشد.

تنوع محصولات

وجود تنوع و ارائه مواد غذایی در پکیج‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف نیز در فروش و رقابت با سایر مشتریان خارجی موثر باشد.

 قیمت مناسب

بازار کشور روسیه برای مواد غذایی همواره از نظر قیمتی رقابتی می‌باشد و وجود کشورهای رقیب در منطقه بویژه ترکیه این موضوع را آشکارتر می‌کند.

بسته‌بندی و برندینگ

جذابیت در بسته‌بندی‌و ایجاد اعتماد در خریدار می‌تواند به تداوم فروش‌و ایجاد تمایز نسبت به رقبا موثر بوده‌و به ارزش کالای شما اضافه کند.

این موضوع در کشور ایران جای کار بسیار دارد. بویژه که کشور ایران در بسته‌بندی ضعیف‌تر است‌و با یک بسته‌بندی شیک‌و برندسازی باعث فروش بیشتر شد.

مجوزها‌و استانداردها

رعایت استانداردهای فنی، بهداشتی و مجوزهای لازم برای واردات به بازار روسیه ضروری است.این عوامل می‌توانند مستقیما بر صادرات رب گوجه به کشور روسیه تأثیر داشته باشند.

برخی از استانداردها و مجوزهای بهداشتی به شرح ذیل می‌باشند:

گواهی بهداشت (Health Certificate)

– این گواهی توسط سازمان غذا و داروی کشور صادرکننده صادر می‌شود و تضمین می‌کند که محصول از نظر بهداشتی مشکلی ندارد.

گواهی مبدأ (Certificate of Origin)

این گواهی موید این است که محصول در کشور صادرکننده تهیه و تولید شده است. صدور این گواهی معمولا از طرف اتاق بازرگانی کشور مبداء انجام می‌شود.

گواهی تحلیل نتایج آزمایشگاهی (Certificate of Analysis)

این گواهی مشخص کننده نتایج آزمایشگاهی بر روی محصول است و موید انطباق محصول با استانداردهای بهداشتی و کیفی محصول است.

  استانداردهای کیفی و بهداشتی کشور روسیه

محصولات غذایی وارداتی به روسیه باید با استانداردهای بهداشتی کشور روسیه منطبق باشند. این استانداردها شامل معیارهای مربوط به مواد افزودنی، سطح آلودگی میکروبی، مواد شیمیایی‌و دیگر پارامترهای کیفی است.

برچسب‌گذاری (Labeling)

صادرات رب گوجه به روسیه و سایر مواد غذایی باید دارای برچسبی از اطلاعات کامل شامل ترکیبات تشکیل دهنده،تاریخ تولید‌و انقضاء، نحوه نگهداری  و سایر مشخصات مورد نیاز باشد.

کنترل کیفیت‌و بازرسی

محصولات صادر شده به کشور روسیه در مبادی گمرکی این کشور تحت کنترل و بازرسی دقیق قرار می‌گیرند تا از نظر انطباق با استانداردهای بهداشی و کیفیت تایید شوند.

   مجوز واردات (Import Permit)

برای برخی از محصولات صادراتی به کشور روسیه نیاز به اخذ مجوز سازمان مربوطه از کشور روسیه است.

   ثبت محصولات غذایی( Food Product Registration)

برخی از مواد غذایی باید در سیستم ثبت محصولات غذایی روسیه ثبت شود تا اجازه ورود‌و عرضه در بازارهای روسیه را کسب کنند.

رعایت و شناخت این استانداردها‌و اخذ مجوزهای لازم برای اطمینان از ورود بدون مشکل محصول به بازار روسیه ضروری است. همکاری با یک کارگزار صادراتی مطمئن‌و آشنایی با قوانین‌و مقررات به‌روز کشور روسیه می‌تواند در این زمینه بسیار مفید واقع شود.

برای صادرات و تامین رب اسپتیک با بازرگانی اکین تماس بگیرید.

صادرات رب اسپتیک و فله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

09113681375